فیکسو

فیکسو

فایلهای یکپارچه سود
فیکسو

فیکسو

فایلهای یکپارچه سود

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

 

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه تئوری حسابداری 2 
دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی
تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

شامل:

تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

تحقیقات بازار سرمایه، تحقیقات تئوری نمایندگی و تحقیقات رفتاری حسابداری

رابطه بین تحقیقات رفتاری و حسابداری مدیریت

دلایل تحقیقات رفتاری در حسابداری

هدف اصلی تئوری قضاوتی انسانی

مدل عدسی برونزیک

نمونه ای از مدل عدسی

محدودیت های تحقیقات رفتاری حسابداری

تحقیقات گری و اون در مورد حسابداری اجتماعی

هدف اصلی گزارشگری اجتماعی

اصلاح پایندگی

محرک های گزارشگری مسئولیت اجتماعی

دیدگاه قرارداد اجتماعی

دیدگاه مشروعیت سازمانی

چهار استراتژی هر سازمان جهت مشروعیت بخشی

تئوری اقتصاد سیاسی

شباهت و تفاوت تئوری مشروعیت و اقتصادی سیاسی

مفهوم گزارشگری پایندگی

گزارشگری سه جانبه در حسابداری

تجزیه و تحلیل چرخه عمر و چرایی اهمیت آن

اندازه گیری طبیعت

جزوه کامل فیزیک یازدهم تجربی + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی (237 صفحه)


جزوه کامل فیزیک یازدهم تجربی + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی (237 صفحه)

جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فیزیک پایه یازدهم رشته تجربی به همراه نمونه سوالات طبقه بندی شده آن کتاب فیزیک یازدهم تجربی از 3 فصل تشکیل شده است در این جزوه 237 صفحه ای تدریس مصور 3 فصل کتاب به همراه 180 مساله از نمونه سوالات سال های گذشته و مساله های متعدد و متنوع و نکات ریز کنکوری در 42 جلسه قرار داده شده است این جزوه برای کسانی مناسب است که ق

دانلود جزوه کامل فیزیک یازدهم تجربی + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی (237 صفحه)

فیزیک یازدهم تجربی
فیزیک پایه یازدهم تجربی
کتاب فیزیک یازدهم تجربی
کتاب فیزیک پایه یازدهم تجربی
پیش نویس کتاب فیزیک یازدهم تجربی
فیزیک سال یازدهم تجربی
دانلود کتاب فیزیک یازدهم تجربی
دانلود فیزیک یازدهم تجربی
دانلود کتاب فیزیک پایه یازدهم تجربی
فیزیک یازدهم دبیرستان تجربی
دسته بندی فیزیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 11947 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 237

جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فیزیک پایه یازدهم رشته تجربی به همراه نمونه سوالات طبقه بندی شده آن.

کتاب فیزیک یازدهم تجربی از 3 فصل تشکیل شده است.
در این جزوه 237 صفحه ای تدریس مصور 3 فصل کتاب به همراه 180 مساله از نمونه سوالات سال های گذشته و مساله های متعدد و متنوع و نکات ریز کنکوری در 42 جلسه قرار داده شده است. این جزوه برای کسانی مناسب است که قصد دارند درس فیزیک یازدهم تجربی را امتحان بدهند یا در کنکور سراسری شرکت نمایند.

ویژگی های جزوه های آموزشی بسته حاضر:
- دو جزوه آموزشی کامل و مجزا شامل تدریس کامل مطالب کتاب + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی سال های گذشته
- حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
- حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
- ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
- چهار جلسه آموزش اضافی در زمینه بردارها ( جهت آمادگی ریاضی دانش آموز برای مطالب بعدی (
- حل 180 مساله طبقه بندی شده امتحانات نهایی سال های گذشته
- استفاده از جدول ، نمودار و تصاویر آموزشی سه بعدی و رنگی جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
- حجم فایل: 12 مگابایت
- دانلود با لینک مستقیم

سرفصل های آموزشی جزوه اول(جزوه درسی(

فصل اول: الکتریسیته ی ساکن
آشنایی با مفهوم بردار
جمع و تفریق برداری
تجزیه ی بردارها
ضرب بردارها
آشنایی با الکتریسیته
قانون کولن
میدان الکتریکی
خطوط میدان الکتریکی – بار الکتریکی در میدان
انرژی پتانسیل الکتریکی
پتانسیل الکتریکی
توزیع و القای بار در رساناها
آشنایی با خازن
خازن با دی الکتریک
انرژی خازن
بهم بستن موازی خازن ها
بهم بستن متوالی و ترکیبی خازن ها

فصل دوم: جریان الکتریکی و  مدارهای جربان مستقیم
جریان الکتریکی
مقاومت رساناهای اهمی
انواع مقاومت
نیرو محرکه ی الکتریکی و مدارها
مدار تک حلقه ای
توان در مدارهای الکتریکی
بهم بستن متوالی مقاومت ها
مدارهای چند حلقه ای
بستن مقاومت ها به صورت موازی
مقاومت معادل در حل مسائل

فصل سوم: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی
آشنایی با مغناطیس و میدان مغناطیسی
میدان مغناطیسی – میدان مغناطیسی زمین
سیم حامل جریان در میدان مغناطیسی
ذره ی باردار متحرک در میدان مغناطیسی
میدان مغناطیسی سیم مستقیم حامل جریان
میدان مغناطیسی پیچه ی حامل جریان
میدان مغناطیسی درون سیملوله
نیروی بین سیم های موازی حامل جریان
خواص مغناطیسی مواد
القای الکترومغناطیسی
شار مغناطیسی
قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
قانون لنز
القاگرها و اثر خودالقایی
القای متقابل – انرژی ذخیره شده در القاگر
جریان متناوب
مبدل ها ( ترانسفورماتورها )

مشخصات جزوه دوم:
- تعداد کل مسائل حل شده: 180
- تعداد دوره های امتحانی : 15
- تعداد صفحات جزوه : 88

سرفصل های آموزشی جزوه دوم (نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی سال های گذشته(

فصل اول: الکتریسیته ساکن
- سوالات تعریفی و مفهومی ( 25 مساله   (
- رسانای مخروطی شکل ( 3 مساله ( 
- میدان الکتریکی ، اختلاف پتانسیل الکتریکی ( 5 مساله (
- قانون کولن، برآیند نیروها و میدان های الکتریکی ( 13 مساله (
- ظرفیت ، انرژی ذخیره شده در خازن ها ، خازن معادل ( 10 مساله (

فصل دوم: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
- سوالات تعریفی و مفهومی ( 16 مساله  ( 
- مسائل مربوط به کدگذاری مقاومت ها و قانون اهم ( 7 مساله  ( 
- قانون های گره ،حلقه ،کیرشهف و مدارهای الکتریکی ( 13 مساله  ( 

فصل سوم: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی
- سوالات تعریفی و مفهومی ( 39 مساله )
- ذره و سیم درون میدان ( 8 مساله  ( 
- پیچه مسطح ( 6 مساله ( 
- سیملوله ها ( 3 مساله ( 
- سوالات تعریفی و مفهومی ( 9 مساله( 
- قانون لنز ( 11 مساله )
- شار مغناطیسی ، ضریب خودالقایی ، نیرومحرکه الکتریکی ( 10 مساله (
-جریان متناوب ، مبدل ها ( 11 مساله ( 

استاد: میرزائی (کارشناسی ارشد فیزیک ذرات بنیادی)

دانلود جزوه کامل فیزیک یازدهم تجربی + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی (237 صفحه)

اختلالات دوقطبی بودن و اختلالات افسردگی جامعه

مبانی نظری اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی
دسته بندیعلوم انسانی
بازدید ها 27
فرمت فایل doc
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
مبانی نظری اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

مبانی نظری اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی در 30 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

افسردگی

اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی

DSM-IV اختلالات یک قطبی “افسردگی” و اختلالات دو قطبی را مجموعاً اختلالات خلقی می نامید، اما DSM-5 این دو را در دو طبقه جداگانه قرار داده است: اختلالات افسردگی “شامل اختلال نامنظمی خُلقی اخلال گرانه، اختلال افسردگی عمده “از جمله اپیزود افسردگی عمده” اختلال افسردگی دایم “دیستیمیا”“؛ و اختلالات دو قطبی و اختلالات مرتبط با آنها “از جمله اختلال دو قطبی I، و اختلال دو قطبی II، و اختلال سیکلوتیمیک” “گنجی، 1392”.

اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی عبارتند از: ناراحتی ها و نابسامانیهای هیجانی و عاطفی که باعث می شوند فرد از درون ناراحت باشد و یا نتواند کارها و وظایف خود را خوب انجام دهد. ویژگی اصلی اختلال افسردگی عمده، که گاهی آن را افسردگی یک قطبی نیز می نامند، غم شدید، دوری جویی از دیگران، و احساس بی فایدگی و بی ارزشی است. علت یک قطبی نامیده شدنش این است که در آن اپیزود مانیک وجود ندارد. ویژگی اصلی اختلال دو قطبی، حضور اپیزود مانیک است. مانی “مانیا” نوعی هیجان است که ویژگی های اصلی آن عبارتند از فعالیت فیزیکی بیش از حد، تغییر عقیده سریع و پی در پی، رفتار بدون فکر، و احساس سرزندگی و شادی زیاده از حد. مانی معمولاً با افسردگی همراه است و به همین علت، این گروه از اختلالات، اختلالات دوقطبی نامیده می شود. افسردگی و مانی، دو سوی انتهایی خلق یا عاطفه را تشکیل می دهند که می توان آنها را دو قطب متضاد یک پیوستار دانست: غم عمیق در یک سو و شادی بی حد و حصر در سوی دیگر”گنجی، 1392”.

علائم افسردگی

همه انسان ها در مقطعی از زندگی خود احساس افسردگی می کنند و معمولاً می توانند علت این افسردگی را به رویدادهای مشخصی ربط دهند. در ایجاد افسردگی دو نوع رویداد اهمیت ویژه دارند: فقدان “از دست دادن” و شکست. تجربه هایی مثل از دست دادن شغل یا فوت بستگان نزدیک می توانند باعث آغاز دوره ای از غم، خمودگی، و تکرار دایمی بعضی افکار منفی شوند. همچنین، شکست ها، مثل رد شدن در امتحان یا عدم موفقیت در قانع کردن فرد مورد علاقه برای ازدواج نیز می توانند به نومیدی و ایجاد احساسات و افکار منفی “مثل بدبینی و خود – تردیدی”، منجر شوند. اکثر مردم می توانند این احساسهای منفی را در عرض چند روز یا چند هفته از بین ببرند و به زندگی عادی خود بازگردند. اما برای بعضی افراد، سمپتوم های افسردگی به مدت طولانی باقی می مانند و در همه جوانب زندگی آنها نفوذ می کنند. همچنین، آنها در جنبه های هیجانی، رفتاری، شناختی، و فیزیکی افراد تاثیر می گذارند و این تأثیر ممکن است به افسردگی بالینی منجر شود. افسردگی بالینی یعنی افسردگی پاتولوژیک و قابل دیاگنوز با معیارهای رسمی DSM-5. افسردگی بالینی باعث می شود که فرد نتواند کارهای عادی زندگی روزمره خود را بخوبی انجام دهد. گاهی افسردگی بدون حضور رویدادهای منفی، مثل از دست دادن یا شکست ها، روی می دهد و گاهی نیز بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رود طول می کشد. در افسردگی، سمپتوم های هیجانی و انگیزشی، شناختی، رفتاری، و فیزیولوژیک دیده می شود”گنجی، 1392”.

سمپتوم های هیجانی و انگیزشی: تجربه های هیجانی افراد افسرده منفی هستند و دیگران آنها را معمولا، غمگین، نومید، پریشان، محزون، بی نشاط، و دلسرد توصیف می کنند. این افراد زود به گریه می افتند و دوره های گریه کردن آنها نزدیک به هم و فراوان هستند. به ندرت پیش می آید که هیجان های مثبت یا لذت بخش داشته باشند: آنها حس طنز “شوخ طبعی” را کاملاً از دست می دهند و به ندرت لبخند می زنند. اضطراب نیز معمولاً به همراه افسردگی وجود دارد که ممکن است نشان دهنده این واقعیت باشد که یک عامل واحد باعث می شود فرد چند نوع هیجان منفی را به طور همزمان تجربه کند”گنجی، 1392”.

افراد افسرده معمولاً بی انگیزه هستند، مثلاً علاقه خود را به کارهایی که تا قبل از ابتلا به افسردگی از انجام دادن آنها لذت می بردند از دست می دهند. این افراد در تعامل با دیگران یا انجام دادن کارها پیشقدم نمی شوند و رفتار عادی و آزادانه ندارند. یعنی برای انجام دادن هیچ کاری انگیزه درونی ندارند و باید تحت محرک های خارجی قرار بگیرند تا کاری را انجام دهند “مثل فشار از طرف دیگران یا وظایف زندگی”. آنها دایماً اعلام می کنند که دیگر هیچ چیزی برایشان اهمیت ندارد و از کارهای لذت بخش گذشته لذت نمی برند. عدم پیشقدم شدن در کارها ممکن است به صورت انزوا طلبی اجتماعی ظاهر شود. افراد افسرده مرتباً می گویند که نمی خواهند از جای خود تکان بخورند و دوست دارند تنها باشند. از تمایلات جنسی آنها نیز به شدت کاسته می شود”گنجی، 1392”.

سمپتوم های شناختی: افراد افسرده معمولاً احساس بی فایدگی ،خلأ ، تهی بودن، و نومیدی دارند، اما علاوه بر اینها، بعضی افکار و ایده ها، یا سمپتوم های شناختی، به وضوح با واکنش های افسردگی مرتبط هستند. مثلاً، فرد افسرده درباره توانایی های خود باورهای بسیار بدبینانه دارد، معتقد است که دیگران نمی تواند به او کمک کنند، و مطمئن است که آینده ای تیره و تار در انتظارش است. افراد افسرده معمولاً خودشان را به بی عرضگی و بی لیاقتی متهم می کنند، از خودشان عیب و ایراد بیجا و غیرمنطقی می گیرند، خودشان را مسخره و تحقیر می کنند. بسیاری از افراد افسرده فکر می کنند که مرگ آنها به نفع اطرافیانشان است و به خودکشی فکر می کنند. سایر سمپتوم ها عبارتند از: ناتوانی در تمرکز حواس و ناتوانی در تصمیم گیری سریع و آسان. این افراد تفکر غلط، اشتباه و ناقص دارند، یعنی، باورهای غیرمنطقی یا ناموجهی در ذهنشان وجود دارد که معمولاً به تصمیم گیری های بد منجر می شوند”گنجی، 1392”.

 

فهرست مطالب :

مبانی نظری اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی

فصل دوم............................................................................................................ .............

افسردگی.........................................................................................................................

اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی .......................................................................

علائم افسردگی ..............................................................................................................

سبب شناسی افسردگی .................................................................................................

نظریه های زیست شناختی ..........................................................................................

نظریه روان کاوری .........................................................................................................

نظریه یادگیری ..........................................................................................................

نظریه شناختی ........................................................................................................

 

نظریه فرهنگی- اجتماعی ..............................................................................................

روستا و نقش آن در افسردگی زنان...............................................................................

جنس و افسردگی ..........................................................................................................

سن و افسردگی .............................................................................................................

درمان افسردگی ............................................................................................................

درمانهای بیولوژیک .................................................................................................

دارو درمانی .....................................................................................................................

تحریک مغزی ...........................................................................................................

درمانهای پسیکولوژیک ..........................................................................................

روان کاوی ...............................................................................................................

آموزش مهارت های اجتماعی .................................................................................

رفتار درمانی ............................................................................................................

شناخت درمانی ...........................................................................................................

مروری بر پژوهش های انجام شده در داخل و خارج کشور....................................